پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:Moon+ Reader Pro v1,9,2,نرم افزار Moon+ Reader Pro v1,9,2 , :: 8:49 ::  نويسنده : Nima

Moon+-Reader-Pro

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Moon+ Reader Pro نرم افزاری است حرفه ای و البته قدرتمند که می تواند نقش کتابخوان شما را به بهترین گونه ممکن ایفا کند .
این برنامه که پشتیبانی از کتابخانه های آنلاین را نیز در لیست قابلیت های خود دارد امکان باز کردن فرمت های txt/html/epub/umd/fb2/zip/OPDS را در اختیار شما قرار خواهد داد .
یکی از مهم ترین امکانات هر کتاب خوان می تواند قابلیت سوییچ به حالت شب یا روز ( نور کم و زیاد ) باشد که خوشبخاته این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۲۰ پوسته مختلف می تواند تمامی نیازهای شما را در این زمینه برطرف ساخته و بهترین شرایط را برای مطالعه تان فراهم آورد . از جمله دیگر قابلیت ها می توان به اسکرول خودکار ( بالا یا پایین کردن صفحه بدون دخالت شما ) ، محافظت از چشم هنگام مطالعه های طولانی مدت ، بوکمارک کردن قسمت های دلخواه و جستجو در متون اشاره نمود .



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, :: 7:29 ::  نويسنده : Nima

WiFi-Meter

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

WiFi Meter برنامه ای است که با استفاده از آن می توانید به لیست وای فای های قابل شناسایی توسط دستگاه تحت اندرویدتان دسترسی پیدا نموده و اطلاعات کاملی از قبیل نام ، کانال ، کدگذاری امنیتی و نیز قدرت سیگنال های دریافتی مربوط به هر شبکه را مشاهده نمایید . برای انجام این کار تنها کافیست وای فای گوشی یا تبلت تان روشن بوده و بر روی دکمه Scan کلیک نمایید تا پس از چند ثانیه تمامی شبکه های وایرلس برای شما ظاهر گردند .



ادامه مطلب ...


ممکن است که هنوز 6 هفته دیگر تا انتظار رسمی فریمور لوبیای ژله ای برای Xperia S داشته باشیم ، اما اگر شما دوست دارید ببیند که چه چیزهایی در این فریمور جدید وجود دارید ، باید بدانید که این فریمور به بیرون درز کرده است . فریمور version 6.2.B.0.68 اندروید 4.1.2 و دارای کرنل 3.4 می باشد .


چون با هر
رام به بیرون درز کرده ، تعداد از قابلیت های دستگاه مانند دریافت سیگنال شبکه کار نمی کند ، پس فقط اگر می خواهید ویژگی های جدید را امتحان کنید ، این رام را دانلود کنید .
این یک فریمور توسعه دهندگی است که برای تولید دستگاه ها پورت شده است ، بنابراین فقط روی
بوت لودر های باز کار خواهد کرد . برای دانلود این رام به لینک زیر مراجعه کنید .

کد:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2154723

منبع :



جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 -

این فرمور هنوز توسط سامسونگ تحت آزمایش است و احتمالا سامسونگ فرمور رسمی 4.2.1 را بعد از معرفی گلکسی اس 4 ، برای دیوایسهای گلکسی اس 3 عرضه خواهد کرد. ت

تغییرات جدید در فرمور I9300XXUFMB3 به قرار زیرند:

  • اندروید 4.2.1 - JOP 40D
  • بهبود Ripple Effect در صفحه لاک اسکرین
  • لاک اسکرین جدید اندروید 4.2.1 به همراه ویجت های آن
  • DayDream
  • اضافات جدید در مرکز اعلانات
  • اعلانات کاربردی تر شده اند
  • کنترل صوتی برنامه های مختلف با Voice
  •  


هشدار: این فرمور از یک دیوایس دیگر ریپک شده و به یک فایل قابل فلش با اودین تبدیل شده است.

این فرمور کانتر باینری دیوایس شما را افزایش خواهد داد. این فرمور همچنین وضعیت دیوایس شما را به "Modified" تغییر خواهد داد. این فرمور شامل فایل Modem نیست. پس این بدین معناست که مودمی که الان شما از آن استفاده میکنید بعد از فلش کردن این رام همچنان باقی خواهد ماند. همچنین توجه کنید که این فرمور رسمی نیست، پس از طریق Kies قابل دسترس نبوده و بدلیل رسمی نبودن نیز بدون باگ نخواهد بود.

اما طبق گفته سایت Sammobile، این فرمور جدید بطور کامل تست شده است و همانند فرمور های رسمی دیگر بخوبی کار میکند.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


  Clean-Widgets

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

امروزه در بسیاری از جوامع استفاده از وسایل الکترونیکی برای تسریع در انجام کارها به یکی از مهم ترین نیازهای افراد تبدیل شده است. ازاین برنامه هایی می توانند برای این عصر سرعت مناسب باشند که در کنار کاربردی بودن  باعث افزایش سرعت کاربر شوند. ابزارک ها از جمله نرم افزارهایی هستند که باعث افزایش سرعت دستیابی شما به برخی برنامه ها می شوند. برنامه Clean Widgets  شامل چندین ویجت کاربردی ( دو ساعت زیبا،Bluetooth،WiFi،حالت لرزشی و میزان نور صفحه نمایش) می باشد.

 



ادامه مطلب ...


  Light-Painting-Camera

پیش نیاز: اندروید۲٫۲ و بالاتر

با Light Painting Camera تلفن همراه خود را به یک تابلو نقاشی جادویی تبدیل کنید. با استفاده ازاین برنامه در شرایط نامناسب مانند نیود نور کافی یا سرعت زیا د می توانید عکس های خیره کننده بگیرید. این برنامه کاربردی  همچنین قادر است به وسیله GPS تلفن همراه شما مکان هایی که عکاسی در آنها انجام گرفته را روی نقشه علامت گذاری کند تا به این ترتیب اطلاعات کاملی در اخیتار بیننده قرار گیرد. لازم به ذکر است برنامه فوق فقط درتلفن همراه با پردازنده دو هسته ای قابل اجرا می باشد.



ادامه مطلب ...


Volume Ace

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

برنامه Volume Ace شما در قالب یک مدیر حرفه ای قرار داده و کنترل صدای بخش های مختلف تلفن همراهتان را به شما واکذار می کند. در این نرم افزار پیشرفتنه و جالب شما می توانید حجم صدای روی بلند گو را تنظیم کنید و همچنین از طربق ابزارک های کاربردی و جالب برنامه دسترسی به تنظیمات این نرم افزار آسان تر می شود. افزون بر این شما با استفاده از برنامه فوق می توانید برخی از زنگ ها را ممنوع کنید و امکان اجرای آن ها را ندهید.



ادامه مطلب ...


GuitarTapp PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

میلیون ها سال است انسان ها با موسقی آشنا هستند و با گوش دادن به نوای شیرین آن از غم ها و استرس های خود می کاهند و بربال سیمرغ خیال به سزمین آرامش راه میابند. برنامه GuitarTapp PRO در اقدامی بی بدیل در نظر دارد شما را به یکی از بهترین نوازندگان جهان تبدیل کند. این نرم افزار با اجرای موسقی های متفاوت و نمایش آکوردهای آنها شما را در درجه اول با طریقه عملکرد آکوردها و همچنین نکات ریز اما مهم در اجرا این موسقی های آشنا می سازد.

ویژگی های کلیدی GuitarTapp PRO :
- ذخیره تب ها در کارت ها حافظه
- صرفه جویی در مصرف شارژ باتری
- تنظیم اندازه فونت ها
- امکان اجرا در رایانه های لوحی
- پشتیبانی از حالت افقی و عمودی



ادامه مطلب ...


Android Tuner

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

- اگر از سرعت پایین تلفن همراه خود ناراضی هستید؟
- اگر می خواهید در یک برنامه جامع به طیف وسیعی از نیاز های خود پاسخ دهید؟
برنامه Android Tuner  به شما یاری می دهد تا بدون نصب چندین نرم افزار که سرعت تلفن همراهتان را کاهش می دهد به بسیاری از نیاز های اندرویدی خود پاسخ دهید. این برنامه با دارا بودن ابزارک های مهمی از قبیل  : روشن و خاموش کننده ( Gps،WiFi و BT discovery) و  نمایش شارژ تلفن همراه و نمایش میزان آمپر برق ورودی  می تواند در زمینه های متفاوتی به شما کمک کند.

ویژگی های کلیدی Android Tuner :
-  دارا بودن فایل اکسپلورر
- دارا بودن برنامه پشتیبان گیر
- امکان حذف برنامه به راحتی
- نمایش فرکانس های CPU

 



ادامه مطلب ...


 Action Launcher Pro

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

امروزه برای اندروید لانچر های بسیاری ارائه شده است  اما در بین این طیف وسیع انتخاب شما باید با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید . لانچر Action Launcher Pro یکی از بهترین تولیدات اندروید است و برای شما حرفه ای ها طراحی  شده است.افزون بر این استفاده از کلید های میانبر در این برنامه به شما در دستیابی هر چه سریع تر به برنامه ها یاری می رساند.

ویژگی های کلیدی  :
- دستیابی سریع به مارکت ها فروش برنامه های اندروید
- گرافیک و سرعت عملکرد بالا
- امکان سفارشی سازی



ادامه مطلب ...


 

13445820751 نسخه جدید پرطرفدارترین مسنجر اندروید WhatsApp Messenger v2.8.5610

 

نرم افزار WhatsApp Messenger نرم افزار فوقالعاد مسنجر برای گوشی هوشمند از جمله سیستم عامل اندروید است .  این نرم افزار علاوه بر چت خصوصی با مخاطبین خود به وسیله اینترنت  ، می توانید با آن تبادل فایل و چت گروهی و ایجاد گروه شخصی داشته باشید



ادامه مطلب ...


Whistle-Android-Finder-PRO

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا شما نیز مدام گوشی خود را گم می کنید و نمی دانید که کجا قرار داده اید ؟
راه چاره شما پیش نرم افزار Whistle Android Finder PRO می باشد . این برنامه به شما کمک می کند با سوت زدن گوشی خود را صدا کرده و او نیز در پاسخ به شما صداهایی در می آورد تا بتوانیید پیدایش کنید . اگر فیلم های زورو را دیده باشید با شیوه عملکرد این برنامه نیز آشنا خواهید بود !
این اپلیکیشن با ۱۷ شیوه مختلف قادر است پس از شنیدن صدای سوت تان ، شما را از محلی که در آن قرار دارد آگاه سازد



ادامه مطلب ...


CM10.1 - Bluemint Theme

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

دانشمندان بر این عقیده اند که استفاده از رنگ ها می تواند تاثیر زیادی بر بینده بگذارد افزون براین هررنگ در طبیعت حسی را به آدمی منتقل می کند ازاین رو پوسته Bluemint Theme  با استفاده از گرافیک بالا و رنگ مشکی در پس زمینه خود در نظر دارد زیبایی عشق را به تلفن همره شما هدیه کند. این تم زیبای اندروید فقط در تلفن های همراه قابل اجراست که دارای رزولیشن  XHDPI،HDPI وMDPI  باشند و همچنین ROM تلفن همراه شما باید از CM10.1 ، CM10 ، AOKP و PA پشتیبانی نماید.



ادامه مطلب ...


Recast Weather and Widgets

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در کشورها توسعه یافته جهان انسان ها با توجه به اطلاعات سازمان هواشناسی کارهای روزانه خود را برنامه ریزی می کند به همین دلیل استقاده از برنامه های معتبر پیش بینی وضعیت آب و هوا یکی از نیاز های اساسی انسان های مدرن می باشند. نرم افزارRecast Weather and Widgets  با استفاده از فونت و تصاویر زیبا علاوه بر دارا بودن جلوه های زیبا بصری اطلاعات کاملی را در زمینه وضعیت جوی در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های  کلیدی Recast Weather and Widgets :
- قابلیت اجرا در تلفن های همراه و رایانه های لوحی
- امکان استفاده به عنوان ویجت با اندازه های :۲×۲، ۳×۲، ۴×۱، ۴×۲، ۵×۱، ۵×۲
- قابلیت استفاده از WiFi و



ادامه مطلب ...


 Backpacker GPS Trails Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

رفتن به کوهستان باعث افزایش احساس نشاط درانسان می شود و چه بسیار مکان هایی که تا بحال ندیده ایم و مشاهده آنها حس زیبایی شناختی ما را ارضاء می کند.برنامه Backpacker GPS Trails Pro به شما یاری می رساند تا با استفاده از نقشه و قطب نما موجود در این نرم افزاربه راحتی محل مورد نظر خود را پیدا کنید و نگران گم کردن راه نباشید.

ویژگی های کلیدی Backpacker GPS Trails Pro:
- تبدیل تلفن همراه به یک GPS حرفه ای
- ثبت ایسگاه های توقف در راه
- نمایش ارتفاع ، سرعت و فاصله



ادامه مطلب ...


Handy Note Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

محبوبترین نرم افزار یادداشت برداری در اپ استور آمازون ، اکنون برای اندروید ارایه گردیده است .
در جایی که هزاران نرم افزار یادداشت برداری وجود دارند ، اننخاب کردن یک گزینه از میان آنها که بتواند تمامی نیازها را برطرف سازد کاری بس دشوار می نماید . Handy Note Pro برنامه ای است که با گنجاندن تمامی قابلیت های اساسی لازم برای نوشتن نکته ها و یادداشت ها در محیط اندروید برایتان فراهم آمده است و می توانید هم اکنون آنرا از اندرویدها دانلود نمایید . این اپلیکیشن در عین قدرت بسیار بالا ، دارای کاربری بسیار ساده ای می باشد که همین موضوع می تواند یکی از دلایلی باشد که این برنامه را به گونه های مشابه ترجیح دهید .



ادامه مطلب ...


 Real Tunes HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر – اگر مایلید روز خوبی را آغاز کنید؟
- اگر مایلید قطعات زیبا موسقی را با کیقیت HD در تلفن همراه خود داشته باشید؟
برنامه Real Tunes HD را دانلود کنید این برنامه با دارا بودن تعداد زیادی از قطعات موسقی با کیفیت HD شما را با دنیا موسقی آشنا می سازد. افزون بر این شما می توانید با ازاین قطعات به عنوان آهنگ زنگ یا هشدار تلفن همراه خود استفاده نمایید .



ادامه مطلب ...


 Notes on Life Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا می خواهید ژورنالیست زندگی خود باشید ؟
Notes on Life Pro نام برنامه بسیار جالبی است که با استفاده از آن می توانید لحظات زندگی خود را جمع آوری کرده و در قالب هایی همانند روزنامه ذخیره نمایید . این اپلیکیشن می تواند نقش دفترچه خاطره ای بسیار شگفت انگیز و البته مدرن را برای شما به ارمغان آورد . شما می توانید لحظات بزرگ شدن کودک دلبندتان ، خاطرات به یاد ماندنی یک میهمانی و … را با ثبت کردن در این نرم افزار برای همیشه ماندنی کنید . این نرم افزار دارای چهار تابع اصلی است که می تواند به شما در ذخیره کردن یادداشت ها ، طرح ها ، لیست ها و فایلهای مدیا یاری رساند .



ادامه مطلب ...


SayIt - Voice Launcher

پیش نیاز: بستگی به دستگاه دارد.

انسان ها از دیرباز تا کنون در پی راه هایی بودن تا کارهای خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند از این رو بسیاری چیزها را اختراع کردند. ابزارک یکی از بهترین ساخته های دست بشر است که قادر با صرف کم ترین انرژی فرمان های شما را در تلفن همراه اندروید تان اجرا کند. این ویجت خارق العاده قادر است با استفاده از صدای شما هر برنامه که مایلید را شروع کند .



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان